(was weer wat moreel defect gewauwel van opa Fluks)

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Mon Nov 28 15:27:38 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg heeft op maandag, 28 nov 2005 om 15:10
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Aha, we gaan schelden. Gezellig!

deze moet ik onhouden. ;)

> Opa toch, het gaat hier om een metafoor.
> Echt niets bijzonders.
> Het zou me niet verbazen als zelfs de astronomie
> wel eens gebruik maakt van een metafoor.

dat zou heel raar zijn, hè, als zo'n mooie wetenschap nooit eens met
een metafoor zou worden opgeluisterd
bij de volkshogeschool zijn aardige cursussen om je literaire
achterstand in te halen heer fluks. ;)

> Jaan, dit is *wel* een eigenschap van alle mensen.
> Zie: cognitieve dissonantie.
>
> En als jij meent van niet, dan zou het wel aardig zijn
> als je eens zou uitleggen hoe je daar dan bij komt.

ja, ben ik ook benieuwd naar marc

zie ook:

http://home.iae.nl/users/jhjess/asperger/watis.htm

een van mijn kleinkinderen is een asperger, vandaar dat ik er wel eens
naar zoek op het web

gr elma