Zalm in het sprek met.....

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Mon Nov 28 09:26:15 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nu bekend is geworden dat de Iraakse bevolking na 20 jaar weer met chemische wapens is bestookt en dat de mensenrechten volgens notabene Allawi, de held van Bush, nog nooit op zo'n grote schaal worden geschonden, is het duidelijk dat Saddam Hoessein gelijk heeft dat de procesgang tegen hem van deze boevenbende onrechtmatig is. Maar vrijlaten die hufter dan? Nee uiteraard. Laat hem maar naar Den-Haag komen. Maar dan kan de internationale gemeenschap niet met goed fatsoen slechts de criminelen van het Baath-regime aanklagen. De huidige boevenbende en dan vooral ook de politiek verantwoordelijken moeten dan ook terecht staan.

Bert, vraag eens in de kamer aan Balkenende of hij nog steeds geen vraagtekens wil zetten bij die toenmalige politieke steun aan deze criminelen? Zo nee, dan moet je echt het vertrouwen eens gaan opzeggen....

Groeten,
Mark Giebels