VVD-splijtzwamscore AHA (2)

Sun Nov 27 11:11:44 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Dirkie <geensloof at yahoo.com>,
>Het staat wel vast dat Marc Fluks zijn kritiek niet onderbouwd
>en een beeetje rabiaat bezig is Hirsi Ali zwart te maken.
>Helaas kan Mark G. het ook niet helemaal laten....Opportunisme of jaloezie?

 Mark Giebels <mark at GIEBELS.ORG>
>Ik maak haar helemaal niet zwart.

 Ik trouwens ook niet. AHA maakt juist iedereen zwart.

 En wat 'niet onderbouwen' betreft (een gotspe !)... Vorig jaar keek ik wat
 er met haar aan de hand was (en vond -op z'n zachtst gezegd- nogal *veel*
 afwijkends met alom moord en doodslag.

 Deze week was ze twee maal in het nieuws (homo's en Wiegel) en ik gaf die
 info (mag van de gelovigen ook al niet). Die ligt geheel in lijn in met
 wat ik vorig jaar vond (geen toeval, natuurlijk). Gelovigen, ze noemen zich
 altijd weer 'atheist', meteen in de gordijnen.

 Tevens lichtte ik toe dat het mij gaat om de wisselwerking van AHA en haar
 gelovigen. Die is heel interessant. Die verklaart ook waarom ze tot alles
 wordt uitgeroepen terwijl ze niets presteert - en waarom haar gelovigen mij
 zwart maken (niets erger dan een skepticus, een ongelovige - in dit geval
 dubbel interessant, natuurlijk).

 Wel raar dat ze naar London gaat als de VVD-partijraad bijeenkomt, trouwens.
 Erg dapper is ze kennelijk ook al niet.