VVD-splijtzwamscore AHA (2)

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Sat Nov 26 00:18:15 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Giebels heeft op vrijdag, 25 nov 2005 om 22:34 (Europe/Amsterdam)
het volgende geschreven:

ik volg niet alle nieuws, ik heb het haar zelfs nog nooit horen of zien
zeggen.

>  Iedereen die het niet met haar probleemanalyse (dat de Islam overal
> schuldig aan is) eens is, leeft daar. Dat zegt ze zelfs regelmatig
> letterlijk zo. Cohen, Donner en nu Wiegel zijn zeker al eens naar dat
> idyllische land verbannen door haar. Maar ik mis er ongetwijfeld nog
> wel een paar.

ben je het met me eens dat ze eigenlijk een aanval doet op de
patriarchale aanhangers van de islam?

wat minstens net zo gevaarlijk is als op de islam zelf. de islam kan de
trekker niet overhalen.

in italië vond ik trouwens de tv maar niks. getver. leuk voor een
vakantie, maar verder, brrrr. ;)
heb je een schotel?

vanavond hier vice voorzitter van de vvd fractie, een mevrouw de vries
(?) in nova. deed het best goed vond ik.

en de cartoon aan het eind van joep bertams was errug leuk.

> Zie ook:
> http://www.google.com/search?q=%22land+van+ooit%22+hirsi+-
> Wiegel&hl=en&lr=&rls=GGLD,GGLD:2003-45,GGLD:en&start=10&sa=N

doe ik morgen wel, nu naar '8 femmes' (ned 3) en zappen naar canvas met
'beloved'

gr elma