PvdA wil verplichte anticonceptie

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Fri Nov 25 19:07:11 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dus er zitten in Nederland mensen in een TBS kliniek, om de enkele reden dat de staat wil dat ze niet meer zwanger worden? En hen wordt daar dus ook het hebben van sex verboden?

Tsja, als dat de praktijk is is een keuze voor vrijlating in combinatie met een prikpil inderdaad een relatief humaan alternatief.

Ik kan me er echter niets bij voorstellen. Het lijkt me dat de voor het vermoorden of verminken van de eigen kinderen tot TBS veroordeelde vrouwen bij vrijlating ook nog wel op meer directere wijzen een bedreiging voor de veiligheid van de samenleving zullen zijn.

Groeten,
Mark Giebels