Cassandra was VVD-splijtzwamscore AHA (2)

Fri Nov 25 14:55:36 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Elma <e.ouwehand1 at CHELLO.NL>, begrijp ik je nou goed - vergelijk je
 AHA met een zienenes uit de oudheid ? Zieneressen bestaan toch
 helemaal niet ? En wat ziet AHA dan wel ? Je 'ziet' toch steeds iets
 anders - waardoor er voortdurend mensen tegenover elkaar komen te
 staan (nu weer in de VVD) die niet doorhebben dat hun emoties door
 deze mevrouw gerund worden ?

>wat gebeurt er als de bescherming van de vvd en de bewaking wegvalt?

 Dat zou het beste zijn waar haar zou kunnen overkomen. Ze heeft nog
 een hele weg te gaan om normaal te worden (gesteld dat dat nog kan),
 maar het is zonder meer een voorwaarde (daar refereerde ik zojuist
 richting Erik vdM ook al aan) dat anderen haar in niet in haar waanzin
 gaan bevestigen.