PvdA wil verplichte anticonceptie

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Thu Nov 24 16:05:10 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Ik snap hem al hoor Henk, ze bedoelen een verplichte anticonceptie voor alle
> VVD-ers, CDA-ers en wie weet ook wel voor D66-ers.:))))

;) Die laasten moeten zich in elk geval gruwelijk hebben vergist in dit
zgn. kabinet van de grote veranderingen. Mijn indruk is dat veel juist
bij het oude blijft, en erger, er niets veranderd wat nodig aan
verandering toe is.

Neem alleen al daar waar deze discussie over gaat. Alweer een ver van
mijn bed show waar schijnoplossingen worden bedacht die niets zullen
gaan veranderen, behalve wat schendingen van Mensen Rechten. Ook die van
het Kind overigens.

> Welke instantie die zaken uitvoert voor de regering werkt nu eigenlijk wel?

Oei .... heb je wat tijd. :)

> Overal is het vol van bureaucratie, vele missers, en lijkt het behoudt van
> het eigen baantje het voornaamste item te zijn.

Helaas, ik wou dat ik dit kon tegenspreken, Ger.

> Je zou ze eens op een rijtje
> moeten zetten, het is gewoon overal een grote puinzooi.

De echte golf moet nog komen, valt te vrezen.

> Ik denk dat partijen als D66 maar eens moeten gaan hangen op
> overheidsvernieuwing ipv bestuurlijke vernieuwing.

Vast staat dat onze democratie zoals daaraan nu (maar al veel langer)
vorm wordt gegeven weinig te bieden heeft. Problemen verzanden in
schijnoplossingen die enkel het systeem voeden. Niet hen die geholpen
zouden moeten worden.

Henk Elegeert