PvdA wil verplichte anticonceptie

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Thu Nov 24 12:59:07 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Elegeert heeft op donderdag, 24 nov 2005 om 04:48
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Het is een monster, Bert, die Marjo van Dijken. Ze heeft het over
> drama's, maar ze is zelf een groot drama. Onvoorstelbaar !!

ik sta weer helemaal paf van de nuances hier op de lijst :(

> Bert, waarom worden die vrouwen geen cursussen 'opvoeding van het
> kind' aangeboden?

is al lang zo
hebben jullie gisteren op tv, ik weet niet meer in welk programma,
netwerk of twee vandaag, een gezin gezien waar het hier over gaat?
we hebben het imo over criminaliteit, en pas als er één kind het
slachtoffer geworden is krijgt een rechter de macht om via contraceptie
in te laten grijpen.

> drastische ingrepen in hun priveleven. Ver voor er uberhaupt
> Kinderbescherming of andere betweterende neuroten hun 'invloed' gaan
> aanwenden.

mijn nichtje is gezinsvoogd

gr elma