PvdA wil verplichte anticonceptie

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu Nov 24 11:13:56 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Afmaken dan maar ? ;)

Alleen in geval dat ze een uikering hebben, zou de Geus zeggen.

> Lijkt mij ook, Ger.
>
>  > En
>
> Eens Ger, maar waarom moet de PvdA dan ook zo ASO worden ? Niet dat ze
> dit niet evenzeer zijn, hoor. Als je hen bezig ziet met het jeugd- en
> jongerenbeleid in diverse plaatsen in het Limburgse. Urghh....

Er moet nodig wat veranderen in den Haag en dan zonder belachelijke opslag.

> Dat zou kunnen, Ger. Maar wat als die over die mishandeling heen komt en
> het (met of zonder ondersteuning) weer goed kan vinden met de ouders, en
> daarna wel weer een broertje of zusje wil?

Kan zijn Henk, maar daar is de mishandeling niet mee goed gepraat toch?

> Moet de Rechter dan maar weer kijken ..... ?????? (Die heeft toch al
> niets te doen) Bovendien, de overheid zelf is op het gebeid van
> opvoeding niet 'het voorbeeld' dat navolging zou moeten genieten, wel?

Jawel toch Henk, paarden en wormen toch van Harry Potter. Zouden ze hem niet
willen houden in Parimaribo?

> Maar goed, jij en ik zijn het geloof ik wel eens dat het belachelijk
> voorstel is.

Inderdaad Henk, ogelooflijk maar schijnbaar hoef je niet eens tot ASO te
behoren om met zoiets te komen.

Ger