PvdA anticonceptie: warmteverlies

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Nov 24 08:55:16 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hmm, lijkt me wel wat, Henk. Als ze nou es die JD-ers ook technisch
"neutraliseren"... En Hans Wiegel aan een derde vrouw helpen, lijkt me de
lucht ook op te klaren. En verder laten uitlekken dat Prins Domkop slechts
IQ90 heeft... En dat de binnenkort werkloze JP Balkenende door het CWI
verplicht begrafenisondernemer wordt...
En dat alles dankzij een lichte ingreep ... heerlijk! Hoe een beetje
prutsen de wereld sprongen vooruit zal brengen. (Nee, Mark Fluks, nou niet
gelijk over onze geliefde Ayaan HA beginnen!)

Kom, ik ga eens een heerlijk uurtje in de bibliotheek doorbrengen - kan nog
zolang het plebs niet de ruiten ingooit. Maar een gewaarschuwd burger etc.
- dus ik zet wel m'n klimhelm op in de zaal, lekker warm met de stralende
pc voor me, geitenharen sokken in wandelschoenen, m'n klamme handen op het
boek om warmteverlies te minderen en de verrukkullukke blikken van de
bibliothecaresse in m'n rug. Warmte verlaagt trouwens de vruchtbaarheid,
dus dan zo heb je de PvdA niet nodig en je wordt toch knapper!
hv,u
------