Dwangliberalisme

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Nov 23 08:06:22 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Een tip, Fritz. Bij reizen naar grote steden neme men de trein en neme voor
6 euro dagkaart de fiets mee. Wel aan loket kopen of desnoods melden bij
conducteur ingeval van ontbreken van een loket (en hopen dat zhij geen
off-day heeft, anders volgt boete). Voor de rest van Nederland gewoon de
auto, helaas.
hv,u
------