In Trouw: AHA vliegt troetelliberaal Wiegel naar de strot

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Nov 23 08:01:12 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik zou voortaan het "christelijk betrokken" Nederlands Dagblad maar volgen
en citeren, als ik jou was - een heuse medestander tegen
"verlichtings-fundamentalisme" en ander vrijzinning-democratisme.

Overigens vind ik die vergelijking van Wiegel met domme boeren uit de Atlas
wel aardig. Twee iconen van hetzelfde en beslist nondiscriminatoir.

hv,u
------