Submission 2 over positie homo's in islam

Mon Nov 21 19:34:03 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Elma Ouwehand <e.ouwehand1 at CHELLO.NL> citeerde,
>Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
>Inderdaad, ik heb het niet over Hirsi Ali; ik heb
>het over jouw malle, niet op feiten of analyse
>gebaseerde gebral.

 Waar komt dit nu weer vandaan ? Ik zeg dit soort rare dingen nooit.
 Het lijkt me dat je in Erik's afleidingsmanouvre bent getrapt...

>he gelukkig, iemand die begrijpt waarom ik me zo nu en dan polemisch op
>het toetsenbord moet begeven, iets wat ik ongaarne doe.

 [Het klopt dan ook niet...]

 Heb je dat stuk waaraan ik refereerde nou gelezen ? Als je het archief
 eenmaal online kan lezen, kun je eens proberen,
    http://www.fluks.dds.nl/javascript/sidebar_d66.html
 Heeft je browser geen sidebar dan kan je er een emuleren met mijn home page,
    http://www.fluks.dds.nl
 Klik op 'D66' en je ziet dezelfde sidebar - waarbij alles wordt geopend in
 het centrale veld... reuze makkelijk !