Submission 2 over positie homo's in islam

Fri Nov 18 16:34:46 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Elma Ouwehand1 <e.ouwehand1 at CHELLO.NL> over AHA's homofilmpie,
>lijkt me een niet onlogisch vervolg op deel 1?

 Ik vind elk vervolg op moord onlogisch. Ze blijft gewoon zitten
 stoken of pmdat ze het wel leuk vindt als er nog een dode valt
 of omdat ze niet overziet wat ze aan het doen is.

 In beeld komen mannen met koran-teksten op hun lichaam,
    http://www.elsevier.nl/nieuws/cultuur_en_televisie/nieuwsbericht.asp?artnr=73841&rss=true
 dus dat is weer iets anders dan koran-teksten op vrouwen.

 Van de week heeft ze ook weer iemand aangegeven,
    http://www.ad.nl/binnenland/article63399.ece
 om het vuurtje vooral brandende te houden.

 Binnenkort verwacht ik optredens in de Tweede Kamer van andere
 politici. Zalm met de hoge hoed. Brinkhort met fiets op het slappe
 koord, Balkenende als opperstalmeester. Halsema goochelt rode wijn
 naar blauw. Wilders doet iets met een hondje. Dittrich laat zien
 hoe hij iets in niets verandert. Hirsi op de bezemsteel.