nieuw D66

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu Nov 17 23:55:28 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Ik verkeer zelf ook een beetje in dubio. Door mijn werk kan ik bij veel
bijeenkomsten niet aanwezig zijn en mis ik nogal wat. Bij het
lijsttrekkersdebat en verkiezing van onze lokale nummer 1 kon ik wel en viel
me de goedgevulde zaal op, en de leeftijd  van het merendeel, jong. Ik was
bepaaldelijk gecharmeerd van hun kritische houding en een hele club had
zelfs een alternatief program geschreven en liet dit door alternerende
sprekers per amendement verdedigen: dat was niet per se rechts, maar zeker
niet links in de meer orthodoxe sfeer, en zoals al eerder geschreven, de
kroonjuwelen kon hen gestolen worden, maar onderwijs was heel belangrijk(
dat wist ik al een tijdje!).

En dus: neen, we worden er niet uitgewerkt, maar de tijd heeft zijn eigen
bewegingen. Marc, wij zouden ons moeten terugtrekken in societeit De Groene
en genieten van een door een oude voddenman als Henk V. uit eigen werk
ingeschonken borrel.

Groet,

Tjerk