Rob Oudkerk over 'neurobiologische stoornis' politici

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Nov 16 23:40:43 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Of spiritualiteit en materialisme malkanders tegendeel zijn interesseert me
even niet - ze vormen beiden een eenzijdig (holistisch) perspectief in
analyseren en argumenteren. Daar gaat het me om.

Verder gebruik je het begrip "atheisme" op een populaire manier:
"ontsnappen" aan het godsbegrip, of, bestrijden van een godsbestaan,
terwijl je waarschijnlijk bedoelt "agnost", onbekend met zulke
hersenspinsels pro en contra. Hoe kun je immers iets ontkennen of
bestrijden dat je niet kent of wat onkenbaar is?!

hv,u
------