Bot weigert Papoea-rapport in ontvangst te nemen

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Wed Nov 16 15:19:30 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Giebels heeft op woensdag, 16 nov 2005 om 15:02 (Europe/Amsterdam)
het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Kom nou Elma, Nederland heeft hier een historische
> verantwoordelijkheid (richting de papoeas en niet de Indonesiers) en
> dus moeten de feiten boven tafel komen en erkend worden.

natuurlijk moet dat.
en dat gebeurt, ook als bot het rapport niet officieel in ontvangst
neemt.

>  Als we Indonesie daarmee een schop tegen de schenen geven, zijn ze
> daar helemaal zelf schuldig aan.

helemaal.

>  Volgens mij wil Bot dat rapport ook gewoon niet in ontvangst nemen
> omdat de rol van NEderland (de regering, maar ook de koninklijke
> familie) zelf alles behalve zuiver zal blijken te zijn.

ik weet niet wat bot denkt.
maar ik kan me voorstellen dat alles wat hij weet vanuit zijn
achtergrond maakt dat hij dat rapport liever niet in ontvangst wil nemen
van mij mag het

>  'We zetten geen vraagtekens bij genomen besluiten' is wederom het
> motto van dit kabinet. En dat zou D66 dus inderdaad niet moeten
> accepteren.

sja, van mij mogen ze het wel accepteren
ze hadden nooit in dit kabinet moeten zitten vind ik
bot zoekt het maar uit met zijn cda?
van mij hoeft hij hier allerminst over te struikelen.
is onvergelijkbaar met de zaak pastors imo

> Vaak gerechtvaardigd door geschiedvervalsing die Bot blijkbaar in
> stand wil houden.

dat rapport is er toch?

dat hij zich diplomatiek opstelt in voor mij ok.

maar ja, wie ben ik?
een GL verstekeling op een d66 lijst. ;)

ik maak me liever druk om sop dat de kool waard is.
en kool en geit sparen door een ander vind ik meestal wel acceptabel.
maar ik ben lekker geen politicus. ;)

gr elma