Artikel over Euroramp / Euro valt momenteel als een baksteen

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Nov 16 08:28:50 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ach, Marc, ooit kwam ik langs een filiaal van de Nederlandse Bank. De
straat was afgesloten door machinepistolen en agenten. Eerste indruk:
binnen zitten zeker bankovervallers. Bij enige reflectie: zo houden ze deze
juist buiten.

Met jouw polysemische waarneming kun je ook alle kanten op...
hv,u
------