Het wordt alsmaar gekker

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Mon Nov 14 09:27:56 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Als ik me wel herinner was de doorstroming van die pseudo-staatsbanen voor
werklozen naar gewone banen immer vrijwel nul, te beginnen met de
werkverschaffing in de 1930s.

Beter ware het gewone ambtenarenbanen aan de onderkant te herstellen (dus
terughalen deel privatiseringen) en de echte dienstverlening uit te
breiden, zoals in de thuiszorg en op scholen. Lijkt me ook goedkoper, want
je haalt er de ontdubbeling uit van het begeleiden van de pseudobanen.

hv,u
------