Het wordt alsmaar gekker

Martijn Meijering mmeijeri at XS4ALL.NL
Sat Nov 12 19:14:55 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Het lijkt er erg op dat D66 niet meer mee doet, althans in de peilingen.
> Een vast aantal stemmers die nog 3 zeteltjes waarborgen en dat is het.

De harde kern inderdaad. Maar het gaat vast nog wel eens omhoog...

> En die winnende kant? Je bent wel erg optimistisch hoor Martijn, maar het
> is
> je goede recht hoor. Wat zal je dat straks tegenvallen.

Ik bedoelde niet zozeer de volgende verkiezingen, maar meer in het
algemeen. De liberalisering van de arbeidsmarkt gaat komen, daarvan ben ik
overtuigd, de vraag is alleen hoe lang het nog gaat duren. En ook voor de
volgende TK verkiezingen is er nog hoop. Als de economie aantrekt, en daar
begint het wel op te lijken, is er nog van alles mogelijk. En anders
kunnen we altijd nog constructief oppositie voeren.