Het wordt alsmaar gekker

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Fri Nov 11 22:16:58 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Groen Links is noch Groen noch Links. En is dat ook
nooit geweest.
Het is de meest gelegenheidsopportunistische partij in
het NEEderlandse. Een Yuppen partij. Schaamtelose
uitverkopers van hun niet bestaand ideaal.
Misschien hebben ze weer een klap van hun groene
energie molen gehad. Of hebben ze in de gaten dat
samenwerking met de Pufda in een volgend kabinet weer
niet am frage is. Dan maar proberen met een VVD
plannetje, dat rekeningrijden was ook al een sof voor
ze. Een amsterdamse wethouder die een grote mond had
maar niets klaarmaakte bij sociale zaken. En er zijn
gewoon niet genoeg allochtonen vóór ze. Kortom dat
zootje ongeregeld probeerd nu zaken te doen met de
rechterkant. Wat een gotspe.
Dirkie, die dus echt niet bij groenslinks thuishoort,
en wel een voorstander van het limiteren van de
uitkeringen is!
(Vergeleken bij Groenlinks is D66 consistentie
personified!)

dirkie&lenny
BTW
Is self-serving nose-candy Rob nog steeds niet
uitgeprofileerd?
En waarom niet?
En waarom leidt Mevr. Leemhuis zoveel commissie's?
Vanwege haar bewezen betrouwbaarheid of is het
gemeenschapsgeld restitutie? Nei..

het blijft modderen

--- Martijn Meijering <mmeijeri at xs4all.nl> wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> WW-uitkering verkorten.
> het werk zijn of raakt
> werknemers te ontslaan.
> eerlijk delen, die vrijdag
>
> Heel goed nieuws! Ik vraag me af welke berekening
> erachter zit. Zouden ze
> expliciet de deur willen openzetten naar een
> samenwerking met de VVD? Ik
> zou veel voelen voor een Jamaica-coalitie, dus dat
> zou me zeer welkom
> zijn. De vraag is dan natuurlijk wel of er nog
> ruimte is voor D'66 binnen
> zo'n coalitie. Of is het gewoon dat ze inzien dat
> [...]

Yahoo! FareChase: Search multiple travel sites in one click.
http://farechase.yahoo.com