Rob Oudkerk over 'neurobiologische stoornis' politici

Raimond de Tempe Raimond.de.Tempe at HCCNET.NL
Thu Nov 10 22:24:33 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc, zou dat nou alleen voor politici gelden?

Ik zou eerder denken: voor alle mensen die onder grote druk van prestatie
(willen) functioneren, ongeacht of ze nu steeds de wind (macht) mee hebben
of niet. Tot en met topsporters toe.

Maar of dat nou de gedaante zou hebben van een "speciaal" stofje in de
hersenen, lijkt me behoorlijk gezocht. Eerlijk gezegd nogal simplistisch.

/raimond de tempe