Waar gaan we naar toe in Europa?

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Thu Nov 10 09:15:42 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Klopt!
Wat in NEEderland over het hoofd wordt gezien is dat
deze wereld een totaal andere wereld is dan pak weg 25
jaar terug. Dat, terwijl het bestuur, mede door
bestaande wetten en regels, geen enkele verandering
heeft ondergaan.
Zij proberen een wereld waar de kennis elke 7 jaar
verdubbeld, en persoonlijke kennis door een muisklik
onmiddelijk up to date gebracht kan worden*, te
besturen met "1984" maatregelen. Oppressie dus.

Niet enkel van de "buitenlander" ook van de geboren
inwoner. Geen "self-cleaning" vermogen, het "social
experiment" is mislukt, en zonder drastische
veranderingen en daadwerkelijke medezeggenschap, is
Europa, met Nederland voorop, op weg naar een
(revolutionair) politiek disaster.
A revaluation of all values?

Prins Vogelvrij
*Behalve Wim Kok dus, die wist niet van die Muis

--- Fritz van Rikxoort <fritz at rikxoort.demon.nl>

http://mail.yahoo.com