Update Franse Burgeroorlog: 300 steden

Wed Nov 9 17:47:34 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Andersom,

Mag een parochie in zijn blaadje, lang tevoren voorbereid, zo aktueel zijn
die niet, geen vragen stellen over geloofs, geloofsbeleving, andere geloven
en geloofsbelevingen?

Los daarvan, D66 pleit terecht voor het doorbreken van de verstarring in de
politiek. Dat werkt niet als alleen welgevallige feiten en meningen
besproken mogen worden door alleen ons welgevallige partijmensen.

Er is dus niet alleen strategisch en taktisch geblunderd in Rotterdam door
de oude partijen incl. d'66, maar ook principieel. We vervreemden ons lokaal
en landelijk verder van doodgewone kiezers die het juist eens waren met
Pechtold in deze.