Update Franse Burgeroorlog: 300 steden

Tue Nov 8 17:21:21 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Mark Giebels <mark at GIEBELS.ORG>
>Helemaal niet uitzonderlijk hoor. (...) Voor een Frans overzicht, zie

 Maar dat zijn Franstalige bronnen, geen Engelstalige. Als die er ook al
 niet zouden staan, dan hebben mensen in Frankrijk door wat er aan de
 hand is - en dat slaat de vlam helemaal in de pan.

 Om te zien dat er geen bronnen uit Europa zijn, moet men scrollen (ik
 heb alleen de eerste 50 een tiental keer gecontroleerd). Want de zoekfunc-
 tie waar men dat automatisch mee doet, is uitgeschakeld.

 Ik begrijp best dat men graag heeft dat ik er naast zit (dat wil ik zelf
 ook). Maar ik zit er dus niet naast. En er komt ook geen verandering in.