Waar gaan we naar toe in Europa?

Tue Nov 8 13:37:04 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je bent goed geinformeerd...

Mij valt voorts op dat jongeren en ouderen in de banlieux (?) van elke
achtergrond zich helder uitspreken tegen de rellen, vernielingen en
levensgevaarlijke acties. Ook al durven ze ook kritiek te uiten op de
sociale achterstanden en harde aanpak door politieagenten. Vooral
gearriveerden die in die buurten zijn opgegroeid schetsen de achtergronden
maar praten geen rellen goed.