Waar gaan we naar toe in Europa?

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Mon Nov 7 12:26:27 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Klopt Fritz, die grondwet was geen grondwet zoals een grondwet behoort te zijn.

Desalnietemin moeten er natuurlijk wel zo snel mogelijk een aantal hervormingen doorgevoerd worden in de EU zoals die in de 'grondwet' waren vastgelegd. Anders lopen we helemaal vast in conservatisme.

De Europese elite heeft met die grondwet de hand overspeeld en daarmee een positieve voortgang van de Europese integratie in gevaar gebracht. De enige oplossing is nu die 'grondwet' wegflikkeren en concentreren op de broodnodige hervormingen om Europese integratie de juiste richting in te kunnen sturen.

Groeten,
Mark Giebels