Waar gaan we naar toe in Europa?

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Mon Nov 7 11:49:52 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Klopt Fritz, de VS loopt veel minder risico, ook omdat de economie het daar veel beter doet en omdat immigratie niet algemeen als een probleem wordt ervaren, in tegendeel.

Prodi waarschuwt ondertussen trouwens dat hij soortgelijke rellen in Italie verwacht, omdat hier de ghetto's - en ook die voornamelijk door Italianen bevolkte - er volgens hem het ergst aan toe zijn van Europa:

http://www.repubblica.it/2005/k/sezioni/esteri/periparigi/periprodi/periprodi.html

Door vervolgens met inburgeringsceremonies als deel van de oplossing aan te komen zetten laat ook hij echter een gebrek aan visie zien.

Hopelijk krijgt Prodi geen gelijk, maar het zou me inderdaad helemaal niks verbazen hier..

Groeten,
Mark Giebels