De Franse burgeroorlog

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Sun Nov 6 18:12:49 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

In de VN van deze week staat een mooi achtergrond verhaal over de
mogelijkheden van Turken en Marokanen, die niet Rob de Vries heten, op de
arbeidsmarkt. Zolang onder hen de werkeloosheid hoog blijft en ze geweigerd
worden bij de disco, zal ook de mogelijkheid dat het bij ons in wijken als
Amsterdam nieuw west of Utrecht Kanaleneiland een keer echt misgaat
aanzienlijk blijven.

Met vriendelijke groet,

Tjerk Jouwstra
Utrecht