Lieve Theo

Sun Nov 6 11:40:14 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Uiteraard praat je geen enkel fascistoide denken en handelen goed, Mark,

En uiteraard is men negatiever over het schadelijkste dat een ieder
persoonlijk en de zijnen aantast.
Zelf-kritiek bijvoorbeeld op ons arrogante christen-neo-kolonialisme en
paternalisme is ons zeker vreemd.

Maar mijn onbegrip betrof het selectief huiveren voor kritiek op islam,
moslims en uitwassen.
Alsof het meebuigen ooit gewerkt heeft.

Parijs e.a. laten dezelfde reflexen zien. Vanuit de omgeving van
rellenzoekers wordt om respect geschreeuwd... Tja. Men schaadt m.i. vooral
de eigen positie en die van de zijnen die proberen een sociale en
economische positie op te bouwen...

Fritz