Analyse: Jonge democraten tegen Vrijheid van vakvereniging, voor fascisme

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sat Nov 5 07:40:20 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dit is geen jongeren maar kindergekakel Henk.
Als we nu alle jongerenorganisatie van alle politieke partijen gaan
vervangen door een Nationale jongerenraad dan zijn alle jongeren
vertegenwoordigd in de politiek. Nu moeten ze ook maar lid worden van een
clubje en is niet iedereen vertegenwoordigd.
Het komt me over dat dit de kinderopvang is van D66érs die komen vergaderen
of zo. Je moet ze de inhoud van dit voorstel ook niet te kwalijk nemen hoor,
zie het maar als oefenen voor later als ze groot zijn.

Ger