Analyse: Jonge democraten tegen Vrijheid van vakvereniging, voor fascisme

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Nov 4 20:29:26 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk vL schreef
> Maar voor de rest van de lijst wordt er weer ouderwets ge-borda-d,
> nietwaar? Dus stem ik jou, want met Borda moet je je lijstje met
> favorieten immers afvullen met onverkiesbaren.

En daar doe je mij weer een plezier mee, want er zijn uiteindelijk 34
kandidaten voor 30 plekken op de officiele lijst voor de
gemeenteraadsverkiezingen en daar wil ik dan weer wel op staan. Overigens
had jou stem op (1) Everhardt en (2) Kleuver en bijvoorbeeld (3) Van Rooij
wel de doorslag kunnen geven (maar goed, bij de mastodontenstrijd tussen
Lemaier en Herwijner in 1998, welke de NMPer Lemaier met 1 stem verschil
won, was ik er weer niet).

Op het program heb ik weinig kritiek, daar waar het nog wat onevenwichtig
is, zal het te maken hebben met het staken van je werkzaamheden in april dit
jaar :-)

Groet,

Tjerk