Hirsi Ali: islam kern terreurprobleem

Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue Nov 1 08:26:48 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Euhhhh, je bedoelt dat Hirsi daar beter kan gaan werken ipv de tweedekamer?
De vergelijking gaat wel heus op hoor met een koe, qua intelligentie dan.
Geloof me Henk, ik ben dol op mooie dames, ik mag ze graag zien. Ik ben dan
ook reuzeblij met mijn vrouw.
Maar Hirsi, al was ze enige op een onbewoond eiland.

Vetel eens Henk, hoe weet jij die escortservise zo goed te vinden? :))))))

Ger