Kabinet refereert in geplastificeerde kaartjes naar oorlog

Mon May 23 11:13:40 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ergens begrijp ik die koppeling van het Europees verdrag aan oorlogen wel,
Marc,

Immers Fort Europa is een groot en machtig economisch oorlogsschip dat onze
voormalige gekoloniseerde werelddelen economisch bestrijdt en onze
economische belangen met alle middelen verdedigt tegen armere landen en de
mensen van daar. Eén meer geintegreerd Europa voorkomt dat we zoals vroeger
ook elkaar bestrijden en zou helpen onze strijd te verbeteren door die meer
gezamenlijk te voeren.

Voor de buitenstanders maakt het weinig uit of ze per land of door Europese
landen gezamenlijk geweerd worden. Al betekent een mindere integratie wel
dat geweerden in andere Europese landen nog wel een kans maken. Zo bezien is
een Nee tegen het verdrag in het belang van de wereld.

Fritz