Brinkhorst niet blij met EU referendum

Bert Bakker bbakker at USA.NET
Sun May 22 09:36:43 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Maar Ger, het KAN niet. Het is de Tweede Kamer (en de Eerste Kamer) die
beslist of er al dan niet wordt geratificeerd, een procedure bij wet.
Het is net als met ieder ander wetsvoorstel, als de Kamer het niet aanneemt
kan het kabinet het niet in het staatsblad zetten (en dan kan het
Grondwetsverdrag dus ook niet worden ondertekend).