Voorstel EU-begroting: bezuinigen op o.a. onderwijs en onderzoek

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu May 19 18:27:34 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

En niet alleen de Franse invloed, ook de Nederlandse invloed.
Kunnen we de Chinezen niet vragen, dat zou pas een uitbreiding zijn zeg?
Dat zijn nog eens gegronde redenen om nog meer straatarme landen te vragen
om maar mee te doen. Laat de EU zo groot worden dat het volslagen
onhandelbaar en ondoorzichtig wordt en we zijn dan eigenlijk weer gewoon
bij, ieder voor zich.

Ger