onverdraaglijk cynisme - maar zeik toch lekker door jongens...

Bart Meerdink bm_web at XS4ALL.NL
Mon May 16 11:18:25 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>  Bart, je bent onverbetelijk, je bent diepgelovig. Met jou valt geen woord
>  te wisselen of je haalt je Eurobijbel er bij.

Ziekmakend: ik word er ziek van (figuurlijk)
Ziekmakend: jij wordt er ziek van (letterlijk)

Je heb niet zelf nagedacht over wat je beweert over de euro. In plaats
van daar eerlijk iets aan te proberen te doen ga je op de persoon
spelen, met vergelijkingen waar niemand zich iets bij kan voorstellen.

Sorry, je doet wel je best maar echt, probeer te bedenken hoe het wel
moet in plaats van steeds maar te zoeken naar dingen om kritiek op uit
te oefenen. Met negativisme kom je serieus nergens.

Begin eens met duidelijk te maken of volgens jou Nederland in de EU
thuishoort, en ga in op de consequenties.

Bart Meerdink