Nederlandse Bank komt terug op Euro-bekentenis

Antid Oto antidoto at HOME.NL
Sun May 15 15:16:28 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat was toneel zag je het niet? Ha-ha-ha. Ik lig al weken
dubbel over al die in scene gezette infantiliteiten op radio
en tv. LOL! Als 60% deterministisch is, dan zeg maar bye bye
met al je goede bedoelingen. Hoeveel % zou normaal
gesproken, op een normale doordeweeksedag aanvaardbaar zijn? :)

Waar is Vreekamp eigenlijk gebleven?

peace,
Antid