ASO plastificeert

Fri May 13 14:02:50 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 De ontmaskering van de Euro-waanzin gaat maar door.

 Zeg ik steeds dat we het eerste argument 'voor' nog moeten horen, en
 dan leest men die maffe kaartjes. Ik lag dus dubbel van het lachen.
                                                                   :-)
 Kaartje 31:
>Wij houden onze vlag, ons volkslied en onze leeuw. Ook onze taal, ons
>koningshuis, onze feestdagen zijn van ons. Daar blijft Brussel van af.

 Kennelijk valt al het andere dus weer wel onder Brussel ?
                ^^^^^^^^^^^^^          ^^^

 Hoe bedenkt iemand zoiets vreselijk doms ?

 De titel van het artikel is ook leuk:
>Ministers krijgen spiekbriefjes voor 'ja' tegen EU

 Waarom zijn die kaartjes trouwens geplastificeerd ?
 Opdat de kots gemakkelijk valt te verwijderen...?

 Waarom zijn het er 39 ?
 Volgens Google zitten er nu eenmaal 39 kaartjes in 1 setje geplastificeerde
 kaartjes.