Standpunt.nl: Nederland is voor de gek gehouden met de invoering van de euro

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu May 12 14:26:49 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik was onderweg net en hoorde hem in de uitzending zeggen dat de overheid
niet kon bepalen wat een brood in de winkel kost. Destijds riep men dat er
scherp op toegezien zou worden dat de prijzen er niet door verhoogd zouden
worden.
Het ministerie van Verkeer gaf gelijk het goede voorbeeld door de bedragen
van de bekeuringen allemaal naar boven af te ronden op hele getallen.
Lulkoek dus, ze wisten het natuurlijk ook en we zijn dus besodemietert
allemaal en vandaar is het niet zo gek dat de mensen Europa meer dan zat
zijn en gaan tegenstemmen, Gelijk hebben ze, ik zal het ook niet nalaten net
zoals veel mensen die ik hoor in mijn omgeving.

Ger