Aangeboden: een witte werkster m/v voor drie euro per uur

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sun May 8 07:55:23 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Kom nu maar eens met een tegenargument ipv, je angst is ongegrond en ik
geloof het niet.
Wat een lulkoek zeg, de netto 2-euro-klusser moet het bedrijfsmatig
aanpakken en van klus naar klus gaan. En ja, vooral geen voorrijkosten want
dat kan de AOWer niet betalen. 8 Uur per dag bezig, 16 euro verdient, kosten
van dee auto en gereedschappen eraf tellen en je mag er dik geld bijleggen.
Blijf maar lekker geloven in je sprookjes hoor.

Ger