Aangeboden: een witte werkster m/v voor drie euro per uur

Ger gmw.arts at HOME.NL
Fri May 6 07:52:42 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjonge zeg, wat weet je het toch allemaal goed.Dik.
Waar staat dat hieronder dat ik wat wil. Waar staat dat ze in Limburg
overheidsbemoeienis willen, al helemaal niet van ASO.
Hoe denk je dat ze het teveel aan vlaaien ontdekt hebben, juist ja door de
concurrentie.
Ik  mag hopen dat ze je zullen smaken de Limburgse vlaaien uit Polen onder
het lezen van dingen die nergens staan. Misschien heb je liever een stukje
Goudse Kaas uit Tjechie?
Toch erg goed van je dat je uit dat ene zinnetje kan lezen wat ik gelezen
heb en wat de Limburgers willen. Ik hoop dat het voor de rest wel goed met
je gaat.

Ger