Aangeboden: een witte werkster m/v voor drie euro per uur

Dik geensloof at YAHOO.COM
Mon May 2 22:52:20 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat is dus precies mijn bezwaar tegen een society die
zogenaamd sociaal is maar kapitalistisch opereert. Het
overheidsapparaat om de zogenaamde welvaart te
herdistrubueren groeit exponentially, kleedt de
verdieners uit tot op het bot om de niet verdieners te
ondersteunen, en vooral zelf niets te kort te komen.
Effe in laten zinken...
Inplaats van de best of both worlds, krijg je de worst
of both worlds.
1 euro of 3 euro maakt niets uit. Begin dan de
werkverschaffing van de 30er jaren maar weer op een
groot sociaal project dat op de lange duur iedereen
ten goede komt.
Of was de Betuwelijn,a raison X miljard Euri's, dat
;)?

http://www.google.com/search?q=germany+%22one+euro+per+hour%22+social

http://mail.yahoo.com