Er komt een intranet voor leden van D66

John Bijl johnbijl at D66.NL
Sun May 1 20:53:54 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark et al.

Het gaat alleen om een mogelijkheid voor het actualiseren van persoonlijke
gegevens (naam, adres e.d.) en een lijstje met persoonlijke voorkeuren van
onderwerpen. Tegelijkertijd ben je op het ' intranet'  in staat een soort
cv bij te houden, zodat er een soort van kennis- en kunde bestand onstaat.

Al die andere leuke opties zijn vooralsnog toekomstgeluid. Voor muziek is
echt nog niet genoeg :-)

Groet,
John