Er komt een intranet voor leden van D66

Sun May 1 11:46:56 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Bert Bakker <bbakker at USA.NET>:
>Ik weet het echt niet, Marc-A. Ik zal er wel eens navraag naar doen, maar
>dat duurt wel een weekje, want ik ben even een paar dagen weg, na vandaag.

 Is 't alweer reces ? Effe kijke... tot 17 mei, zie ik. Net op tijd om de
 op de D66-site aangekondigde homodag te vieren...  :-)

>Maar hoezo zijn we een besloten lijst?

 Alleen leden (van deze lijst) kunnen deze lijst lezen. Wie deze lijst via
 het web volgt (zoals ik) heeft daarnaast ook een password nodig om een
 inlog-cookie te mogen zetten. Nasleep van de moord op Van Gogh...

>Ik moet trouwens even doorwerken aan mijn 1 mei-toespraak. Liberalen
>aller landen, verenigt u!

 Kijk, daar heb je het al: op de Dag van de Arbeid gaat een liberaal op
 vakantie...  :-)