Er komt een intranet voor leden van D66

Sun May 1 10:59:14 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eerder,
>Wellicht dat een meelezende D66-hotemetoot hier iets over kan zeggen ? Of
>betreft het oud nieuws dat ik eerder gemist heb...?

 Bert Bakker <bbakker at USA.NET> kon zich even losmaken van het dansen om de
 meiboom en merkte op:
>We zullen Ger nog gaan missen!

 Misschien uitzonderingen bij 'gewoonterecht' ?

 Maar kun je er iets over zeggen ? Over waar het bestuur (fractie ?) zoal
 aan denkt ? Krijg ik bijv. het email adres fluks at d66.nl op dat intranet,
 kunnen we meekijken met fractievergaderingen, partijcongressen, worden
 er discussiegroeps als deze lijst gecreeerd ? Voor mij belangrijk: is de
 zaak toegankelijk via Linux ?

 Ik neem aan dat Martijn Bolt dat niet zomaar op eigen gezag tegen 'onze'
 Martijn Meijering kan zeggen; maar jij dus wel... of eventueel na rugge-
 spraak met degene die dit voor D66 begeleidt ?

 Jij voor mensen van deze lijst is zoiets wel interessant... en we zijn
 nu toch een besloten lijst...