Internet vs. D66

Frans Vermeer fv at KW.NL
Thu Mar 31 23:42:11 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 23:19 +0200 31-03-2005, Jasper Diekema wrote:
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>Hoi Bart,
>
>Hoewel ik in de buurt woon, heb ik mijn stretchertje al klaar staan hoor;-)
>
>Ja, ik heb er ook over zitten nadenken, en moet toegeven dat ik het ook niet
>weet. Eigenlijk, als je als partij serieus genomen wil worden, is het niet
>logisch. Maar van de andere kant kunnen we op dit moment niet meer terug,

Dat niet meer terug kunnen is een deel van het spel.Als je dat
accepteerd zeg je dat de fractie de baas is van de partij ipv het
congres. er is een congres en we moeten stemmen vanuit ons geweten.
In het akkoord staat niets over milieu asielzoekers en andere punten
die we vroeger belangrijk vonden. Wat ik aantrekkelijk vond aan d'66
was aandacht voor dit soort thema's zonder dogmatisme. en ikmis dat
nu.