Trouw: Van Mierlo keert D66 mogelijk rug toe

Wed Mar 30 00:36:24 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zelf vond ik dat paasaccoord niets - maar aangezien ik tegen dit kabinet
ben is dat ook weer niet zo raar. Maandag schreef ik hier hetzelfde als
wat Van Mierlo vandaag zegt,
    http://listserv.surfnet.nl/scripts/wa.exe?A2=ind0503&L=d66&X=&P=R51113
en dat doet mij als Van Mierloiaan deugd.

Het zou best eens kunnen dat de toekomst van D66 hoogst onzeker wordt als
het paasaccoord wordt overgenomen (tweespalt in de partij, kiezers die D66
om die reden de rug toekeren) terwijl we bij verwerping ervan gedwongen
zullen worden de rijen te sluiten i.v.m. de verkiezingen.

Ik ben blij dat de leeuw Van Mierlo vandaag gebruld heeft.
Dapper ook.