Mediahervormingen

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Tue Mar 29 20:10:51 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

<-----Original Message----->
>From: Marcel van Dalen
>In de afspraken van 26 maart jl. staat het volgende vermeld:
>"Mediabestel, Kader voor de te maken afspraken:"
>
>Er zijn momenteel derhalve geen afspraken gemaakt; louter een kader
wordt
>opgevoerd, waarin afspraken kunnen worden gemaakt.
>Zorgvuldig gebakken medialucht.

Noem me naief Marcel, maar dat betekent toch gewoon dat er slechts
afspraken zijn gemaakt over de hoofdlijnen, niet de details? En sommige
van de genoemde hoofdlijnen zijn behoorlijk duidelijk.
Achterkamertjesoverleg zou ook helemaal niet verder moeten gaan...

Maar als de oppositie en sommige lijsters gelijk hebben dat die
onderwijs en onderzoeksinvesteringen er toch wel zouden zijn gekomen, en
als die mediaafspraken inderdaad ook nog eens later kunnen worden
afgeschoten, dan ziet de zaak er inderdaad heel wat somberder uit. De
D66 fractie heeft nog wel wat uit te leggen lijkt me. Bert?

Groeten,
Mark Giebels