2Vandaag: voorzitter Groningen stapt op

John Bijl - D66 johnbijl at D66.NL
Fri Mar 25 19:12:04 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ach Fritz,

Met zijn argumentatie "ik kan het niet opstappen niet uitleggen" kan ík goed
leven. De verdere knullige argumentatie over vooral waarom D66 op moet
stappen, geeft in ieder geval dat ie dat inderdaad niet kan :-) Misschien
moet Groningen Linschoten maar vragen als vervanger :-)

Overigens raadt ik iedereen aan, ten overvloede natuurlijk, naar NOVA te
kijken en - voor de liefhebbers -  de BV-Mail in de gaten te houden.

En wat Thom betreft: ik denk dat in D66 positie meer bepalend is voor
'leiderschap' dan competenties.

Groet,
John